مقالات و تحقیقات

بهروز نقویان شماره تماس 09126949476 ایمیل bnaghavian@ymail.com

مقالات و تحقیقات

بهروز نقویان شماره تماس 09126949476 ایمیل bnaghavian@ymail.com

مجلس خبرگان شایسته، کشور را از گزند دشمنان محفوظ می‌دارد

آیت‌الله مهمان‌نواز:

مجلس خبرگان شایسته، کشور را از گزند دشمنان محفوظ می‌دارد

شناسه خبر: 945512 سرویس: استانها
مهمان نواز

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مجلس خبرگان خوب و شایسته داشته باشیم که حامی رهبری و نظام اسلامی و ولایت‌فقیه باشد کشور از گزند دشمنان محفوظ می‌ماند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هدف از ثبت‌نام  بنده این است که مجلس خبرگانی داشته باشیم که در آن (مجلس خبرگان رهبری) از اسلام ناب و نظام اسلامی و دستاوردهای عظیم آن حفاظت، حراست و پاسداری شود.

وی تصریح کرد: اگر مجلس خبرگان خوب و شایسته داشته باشیم که حامی رهبری و نظام اسلامی و ولایت‌فقیه باشد آنگاه است که به قول حضرت امام راحل کوچک‌ترین آسیبی به این مملکت نخواهد رسید و هدف ما در این انتخابات همین است.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: اهمیت مجلس خبرگان بدین‌جهت است که در حساس‌ترین زمان و در وقت لازم، رهبری شایسته برای اداره مملکت و نظام اسلامی توسط مجلس خبرگان انتخاب می‌شود.

وی افزود: همان‌گونه که بعد از ارتحال امام راحل عظیم‌الشان در کمتر از 24 ساعت رهبری حکیم، فرزانه، شجاع و مدیر و مدبر و مسلط به اوضاع زمان  توسط اعضای محترم خبرگان رهبری که همگی از علمای برجسته و مجتهدین عالی‌قدر بودند و هستند انتخاب شد و می‌بینیم این رهبر عالی‌قدر اوضاع را نه‌تنها در داخل کشور بلکه در بعد جهانی نیز با سرانگشت تدبیر خود اداره می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.